Cumu migliurà a qualità di i stampi d'iniezione in modu efficace?

In breve, ci sò 5 punti principali in u cuntrollu di qualità di a fabricazione di stampi di plastica:

1. I muffa di plastica anu a gestione di i dati di u produttu, a gestione di i dati di u prucessu, è a gestione di documenti di disegnu, chì ponu assicurà a cumplessità di i schedari è a coherenza di e versioni di disegnu;cusì chì i disegni ponu esse spartuti in modu efficace è utilizati in modu efficace per a quistione.Una basa di dati di l'informatica cumpleta per a gestione di i schedari pò esse stabilita, è un gran numaru di disegni di cuncepimentu accumulati da u dipartimentu di cuncepimentu, spargugliati, è infurmazioni prima spargugliati è isolati sò ordinati è usati inseme.A versione di mantenimentu hè caòtica, u mudellu 3D è i dati di disegnu 2D sò inconsistenti, è u disignu di disegnu 2D irregulare è caòticu causa prublemi chì ùn sò micca faciuli di truvà è curretti in u tempu, facendu chì u moldu di plastica hè mudificatu, ritravagliatu, o. ancu scrapped, aumentendu u costu di fabricazione di stampi di plastica, Allungamentu di u ciculu di produzzione di fabricazione di muffa, affettendu u prugressu.

2. Sviluppà un sistema di gestione di produzzione di muffa di plastica cumpleta per rializà u sistema di gestione di l'informazioni di l'informatica di a gestione di dati di u produttu, a gestione di i dati di u prucessu, a gestione di u pianu è a gestione di u prugressu di i muffa in u prucessu di gestione di a produzzione, cumpresa a formulazione di i piani di produzzione di muffa è u disignu di u muffa., a formulazione di u prucessu, l'assignazione di l'attività di l'attellu è l'ispezione di u produttu, a gestione di u magazzinu, etc., per chì a fabricazione di muffa di plastica è l'infurmazioni ausiliarii relative ponu esse tracciate è gestite in tutte e direzzione da a formulazione di u pianu à a consegna di cumpleta.

sd 2

3. Organically urganizà è integrate l'infurmazioni cum'è a pianificazione, u disignu, a tecnulugia di trasfurmazioni, a produzzione di l'attellu, i risorsi umani, etc. per a pianificazione generale, in modu di coordinar efficacemente a pianificazione è a produzzione, è pò assicurà in modu efficace a qualità di stampi di plastica è furnisce in u tempu. .

4. Gestisce in modu efficace u scrapping di l'arnesi cuntrullendu in modu efficace l'emissione di citazioni di travagliu in l'attellu;Attraversu un disignu accuratu di a struttura di stampi, un processu efficiente di pezzi di muffa è una prova precisa di e parti, riducerà in modu efficace u costu di i stampi di plastica per via di cambiamenti di disignu è mantenimentu.U costu supplementu purtatu da, in modu di ottene u costu attuale di ogni set di muffa, è cuntrullà in modu efficace a qualità di i muffa.

5. Mantene a coerenza è l'integrità di i disegni di muffa di plastica, a tecnulugia di trasfurmazioni è e dati fisichi: per mezu di metudi di teste efficaci, meticulosi è stretti, assicuratevi a coerenza è l'integrità di i disegni di muffa, a tecnulugia di trasfurmazioni è e dati fisichi.


Tempu di post: 15-ghjugnu-2022
.