Cumu riduce i costi di machining in CNC machining

A machining CNC, hè di utilizà centri di machining CNC o torni CNC per incisione o fresa a materia prima in a parte finale o a forma di u produttu.Star Machining Company hè stata cuncentrata nantu à a trasfurmazioni di pezzi per 15 anni, è hà accumulatu una ricca sperienza di trasfurmazioni in pezzi di lavorazione CNC.Quandu facemu pezzi di machining CNC, in generale seguitate i seguenti principii per riduce i costi.

1. Prima machining rough è poi machining di precisione per assicurà a precisione è a finitura di a superficia;

2. Prima machina a superficia è poi machina u pirtusu;

3. U pirtusu deve esse fresatu prima, è poi drilled s'ellu ùn pò esse fresatu.Hè megliu s'ellu pò esse fattu à un tempu nantu à u centru di machining CNC, chì pò riduce u tempu di clamping ripetutu è l'errore causatu da u pusizioni;

4. Per i prudutti di cavità, per machinà i cavità internu prima, è dopu machinà a forma esterna;

5. L'ordine di i prucessi hè diversu, è u diamitru di u strumentu di machining hè ancu diversu da grande à chjuca;

6. Pusendu i stessi attrazzi è attellu inseme pò riduce u costu di fà attrazzi è u tempu per clamping ripetutu;

7. I prudutti magre deve esse prima machining rough, è dopu machining fine dopu un periodu di tempu, chì ponu riduce a deformazione;

8. I prudutti di trattamentu termale deve esse roughed prima, lassannu un marghjenu per u trattamentu termale, è dopu vultà per u machining fine.

9. Per i prudutti chì necessitanu trattamentu di a superficia (cum'è l'ossidazione, l'electroplating, a spruzzatura di polveri, etc.), un marghjenu deve esse riservatu secondu u trattamentu di a superficia currispundente durante a trasfurmazioni per assicurà chì u trattamentu di a superficia pò risponde à i bisogni di dimensioni di i clienti.

10. U paràmetru paràmetru hè u principale è l'ausiliari.

Ci sò parechji materiali è prucessi di fabricazione implicati in pezzi di machining CNC, è parechji prublemi seranu scontri durante u prucessu di machining.Pudemu trattà cun serenità quandu avemu più sperienza.A cumpagnia di Star Machining hà una squadra di ingegneri prufessiunale è precisa cù 15 anni di sperienza in pezzi di machining CNC, brava à trasfurmà prudutti cumplessi multi-sfaccettati, osatu sfida à l'altri à fà ciò chì ùn volenu micca fà!


Tempu di post: 15-ghjugnu-2022
.