Vantaghji è tippi di prucessu di macinazione CNC

I servizii di macinazione CNC sò utilizati da e macchine CNC per caccià u materiale da un pezzu metallicu cù una mola rotante.I pezzi di travagliu chì necessitanu una lavorazione dura è fine sò più adattati per l'usu cù e rettificatrici.A causa di a qualità di superficia estremamente alta chì pò esse prodotta, e macchine di macinazione sò generalmente aduprate cum'è un prucessu di finitura in l'industria muderna cù una bona capacità di macinazione.

Vantaghji è tippi di prucessu di macinazione CNC

Chì sò i vantaghji di u prucessu di macinazione CNC?

1. U grinding CNC rende i pezzi machined cù alta precisione è qualità stabile

A precisione di posizionamentu è a precisione di posizionamentu ripetitu di a rettificatrice CNC sò assai elevate, è hè più faciule per assicurà a coherenza di un batch di pezzi.Finu à chì u disignu di u prucessu è u prugramma di a macinatrice CNC sò curretti è ragiunate, accumpagnati cù cura oPerazione, i pezzi ponu esse guarantiti per ottene una alta precisione di machining.Hè cunvenutu per realizà u cuntrollu di qualità nantu à u prucessu di trasfurmazioni di a macinatrice CNC.

2. A macinatrice CNC hà un altu gradu d'automatizazione, chì pò riduce l'intensità di u travagliu fisicu di l'operatore.
U prucessu di machining di a macinatrice CNC hè cumpletu automaticamente secondu u prugramma di input.L'operatore hà solu bisognu di inizià a cunfigurazione di l'uttellu, carica è scaricate u travagliu nantu à a macchina EDM, è cambia l'utillita.Duranti lu prucessu di machining, iddu principarmenti osservà è surveglia u funziunamentu di a machina strumentu.
3. A marcatura di dimensione di a rettificatrice CNC deve cunfurmà cù e caratteristiche di u processu di a macinatrice.

In a prugrammazione CNC di e rettificatrici CNC, a dimensione è a pusizione di tutti i punti, linee è superfici sò basati nantu à l'origine di prugrammazione.Dunque, e dimensioni di coordenate sò direttamente datu nantu à u disegnu di a parte, o e dimensioni sò citate nantu à a stessa basa quantu pussibule.
4. Tipu di geometria uniforme o taglia
A forma è a cavità interna di e parti di a rettificatrice CNC adoptenu un tipu o una dimensione geomètrica uniforme, chì ponu riduce u numeru di cambiamenti di l'uttellu, è hè ancu pussibule di utilizà prugrammi di cuntrollu o prugrammi speciali per e macchine CNC per accurtà a durata di u prugramma.A forma di a parte hè u più simmetrica pussibule, chì hè cunvene per a prugrammazione utilizendu a funzione di trasfurmazione di specchiu di a macinatrice CNC per salvà u tempu di prugrammazione.

 

Tipi di basi di rettificatrici CNC
A macinazione hè una operazione di finitura chì deve dà l'accurtezza è a precisione necessaria per sguassà u materiale extra.Elencu quì sottu alcuni tipi cumuni di rettificatrici CNC:

1. Macinatrice cilindrica: hè un tipu cumuni di serie di basa, principarmenti utilizatu per a macinazione di smerigliatura di superficia cilindrica è cunica.
Quandu u pezzu di travagliu hè induritu o quandu a necessità di una alta precisione è una finitura eccellente, piglianu u locu di u tornu.A mola, chì gira considerablemente più rapidamente in a direzzione opposta, vene in cuntattu cù a parte in u circondu.Mentre in cuntattu cù a mola, a pezza di travagliu è a tavola giranu per sguassà u materiale.

2. Rettificatrice interna: Hè u tipu di basa di tipu cumuni, principarmenti utilizatu per a macinazione di superfici internu cilindriche è cuniche.In più, ci sò machini di macinazione cù macinazione cilindrica interna è esterna.
3. Rettificatrice senza centri: U pezzu di travagliu hè clampatu senza centru, generalmente supportatu trà a rota di guida è u supportu, è a rota di guida conduce a pezza à rotazione.Hè principarmenti aduprata per a triturazione di superfici cilindriche.Per esempiu, supportu di l'arbulu di cuscinettu, etc.
4. Smerigliatrice di superficie: Un macinu principarmenti utilizatu per a macinazione di u pianu di u travagliu.

a.U macinatore manuale hè adattatu per a trasfurmazioni di pezzi di piccula dimensione è di alta precisione, è pò processà diversi pezzi di forma speciale cumpresi superfici d'arcu, piani è solchi.
b.U grande mulinu d'acqua hè adattatu per a trasfurmazioni di pezzi di travagliu più grande, è a precisione di trasfurmazioni ùn hè micca alta, chì hè sfarente da a macina a manu.
5. Grinder a cintura: Una rettificatrice chì macina cù una cinghia abrasiva veloce.
6. Rettificatrice per guide di guida: una rettificatrice aduprata principalmente per a triturazione di a superficia di a rota di guida di e macchine utensili.

7. Rettificatrice multifunzione: una rettificatrice aduprata per a macinazione di superfici interne è esterne cilindriche, coniche o piani, è pò macinà diversi pezzi cù dispusitivi di seguimentu è accessori.
8. Trituratrice speciale: una machina arnesi speziale per a sgrossatura di certi tipi di pezzi.Sicondu i so oggetti di trasfurmazioni, pò esse divisu in: smerigliatrice di albero spline, smerigliatrice di crankshaft, smerigliatrice a camme, smerigliatrice di ingranaggi, smerigliatrice di filettatura, smerigliatrice curva, etc.

A macinatrice hè largamente usata in picculi è grandi industrii per macinà ogni pezza o travagliu.Sè avete bisognu di utilizà servizii di macinazione CNC in u vostru prughjettu,per piacè sentite liberu di cuntattateci per dumande.Grazie!


Tempu di Postu: Dec-14-2022
.